Acasă Sanatate & Sport 5 Reguli pentru a te Antrena ca un Barbat Adevarat

5 Reguli pentru a te Antrena ca un Barbat Adevarat

203
DISTRIBUIȚI

5 Reguli pentru a te Antrena ca un Barbat Adevarat

Unui barbat adevarat nu ii pasa numai de felul in care arata ci si de felul in care isi poate folosi corpul. El nu numai ca arata bine sub hainele pe care le imbraca, dar da dovada de forta si vitalitate prin tot ceea ce face.

Iata 5 reguli de antrenament pentru a te misca cu incredere si a arata cu adevarat atragator:

1. Dezvolta-ti forta
Forta musculara este cea mai importanta calitate corporala pe care ti-ai putea-o dezvolta.

Pe langa numeroasele beneficii dovedite de diferite studii (scaderea semnificativa a riscului durerilor de spate, diabetului, osteoporozei si depresiei), antrenarea fortei duce la mai multa masa musculara. Iar cu cat poti folosi mai multa masa musculara cu atat poti consuma mai multe calorii si poti arde grasimea corporala mai rapid.

De aceea, cel mai important lucru pe care l-ai putea face pentru tine si pentru corpul tau ar fi sa iti antrenezi forta, NU anduranta. Asta insemana sa faci putine repetari cu greutati din ce in ce mai mari si e complet opusul sutelor si miilor de flotari si abdomene sau jogging-ului.

2. Foloseste greutati libere
Un barbat adevarat nu se aseaza confortabil intr-un aparat, da de cateva ori din maini sau din picioare si apoi se muta pe scaunul urmatorului aparat.

Nu zic ca nu poti pune ceva muschi pe tine si in felul acesta, dar nu se merita.

In viata de zi cu zi muschii tai nu functioneaza izolat pe o singura directie. Chiar daca ajungi sa impingi 60kg deasupra capului la aparatul tau favorit de umeri, in realitate nu ai putea ridica nici macar un sac de 30kg. Asta pentru ca muschii care trebuie sa iti stabilizeze incheieturile sunt inca slabi, iar muschii pe care i-ai lucrat la sala nu pot face mai nimic fara mediul stabil din interiorul aparatului.

De aceea, daca vrei sa te poti folosi de muschii tai in viata de zi cu zi, fa exercitii cu greutati libere si stimuleaza-ti si muschii stabilizatori.

3. Fa exercitii adevarate
Alege exercitii care iti aduc cele mai mari beneficii raportate la timpul investit in ele. Nu din intamplare, aceste exercitii sunt si cele mai intense si mai barbatesti pe care le-ai putea face.

Incearca sa devi cat mai bun la exercitii precum intreptari, genuflexiuni, tractiuni, flotari la paralele, impins de la piept cu bara, ramat cu gantera si impins deasupra capului, si nu numai ca iti vei dezvolta o forta si masa musculara impresionanta, dar nu vei pierde timpul degeaba in sala.
Iar daca vrei sa slabesti eficient, uita de alergatul monoton in pe banda rulanta sau pe bicicleta stationara in timp ce te uiti la televizor, si apuca-te de sprinturi.

Alexandru Popa

4. Invata tehnica ai apoi creste greutatea
Barbatul adevarat nu e cel care urla mai tare in timp ce se chinuie sa ridice greutatea, nu e cel care isi antreneaza mai mult colegul ce il asista la ultimele repetari si cu siguranta nu e cel care smuceste, isi da avant, face doar 10% din miscare sau ajunge in cine-stie-ce pozitii ciudate si periculase pentru a folosi o greutate un pic mai mare.

Cu siguranta cel mai important lucru e sa progresezi in mod continuu. Dar nu are nici un sens sa devi tot mai priceptut la miscari care mai multe te accidenteaza, care iti lucreaza alti muschi sau care nu te ajuta cu mai nimic.
De aceea, pentru a te antrena ca un barbat adevarat trebuie sa te antrenezi mai intai ca un barbat inteligent. Trebuie sa inveti metodele corecte de executie a exercitiilor, sa le repeti si sa le aplici de fiecare data.

5. Odihneste-te suficient
Cand e vorba de dezvoltarea fortei si a masei musculare, mai mult nu e neaparat mai bine. De fapt, multi barbati se antreneaza deja prea mult.

Nu zic ca se supra-antreneaza. Asta nu e chiar asa usor de realizat si stii cu siguranta cand esti acolo.

Totusi, unii barbati se antreneaza asa de mult incat raportul dintre timpul investit si beneficiile obtinute ajunge foarte scazut. Mai rau de atat, pentru ca se asteapta ca un antrenament sa dureze 2 ore, nu ajung niciodata sa experimenteze intensitati atat de ridicate incat sa nu mai poata face nimic dupa 20 de minute. Iar acestea pot fi extrem de benefice pentru obtinerea corpului dorit.

Nu te lua dupa tipii care isi petrec viata in sala de fitness si nu uita ca muschii iti cresc in perioada de odihna dintre antrenamente. Antreneaza-te intens cate 45-60 de minute de 3-4 ori pe saptamana, mananca, odihneste-te si da corpului tau ocazia sa devina mai puteric si mai atragator.

Acest articol este scris de Alexandru Popa – Specialist antrenament si nutritie de performanta, creatorul site-ului AntrenorulMeuPersonal.ro.

Viziteaza site-ul si descopera mai multe articole si sfaturi valoroase, cat si planuri complete garantate sa-ti obtina corpul dorit in cel mai sanatos si eficient mod.

RealMen.ro va recomanda sa vizitati una dintre sectiunile de mai jos care va caracterizeaza:

Scapa de burtaSimplu slaba RealMenSecretele masei musculare Realmen

Il puteti urmari pe Alexandru Popa si pe:

Facebook: https://www.facebook.com/antrenorulmeupersonal

Youtube: http://www.youtube.com/user/antrenorulpersonal