Acasă Sanatate & Sport Ghidul Începătorului – Pre-Workout-ul | Ce este ? Când ar trebui să...

Ghidul Începătorului – Pre-Workout-ul | Ce este ? Când ar trebui să luăm?

3
DISTRIBUIȚI

Ghidul Începătorului – Pre-Workout-ul  | Ce este ? Când ar trebui să luăm?

Shake-urile folosite înainte de antrenament și suplimentele sunt un mod fantastic de a te pregăti pentru un antrenament eficient. Ele ar trebui să devină la fel de esențiale ca si shake-urile folosite după antrenament.

Ce face Pre-Workout-ul?

Pre-workout-ul este realizat pentru a-ți oferi energie și nutrienți cu scopul maximizării rezultatelor în timp ce minimizează daunele suferite de corpul tău. Pre-workout-ul furnizează energie pentru a te ajuta să te forțezi la antrenamente. Ele oferă, de asemenea, nutrienți care te ajută să-ți protejezi țesutul muscular.

mypre V20 myprotein

Când iei pre-workout, ar trebui să devi mai concentrat și să experimentezi mai puțină oboseală. Studiile au arătat că formulele de pre-workout îmbunătățesc performanța fizică.

Când ar trebui să iau Pre-Workout?

Ar trebui să- iei  cu aproximativ 30 de minute înainte să-ți începi antrenamentul. Acest lucru îi oferă corpului tău un timp optim pentru a primi nutrienții pe care îi va folosi eficient. Dacă este luat prea devreme, corpul va începe să folosească degeaba beneficiile shake-ului și vei pierde efectele în timpul antrenamentul.

Dacă iei pre-workout-ul la începutul zilei, dar te duci la sală după muncă, shake-ul va deveni nefolositor pentru că deja corpul a digerat majoritatea nutrienților și stimulenților.

Pre-workout-ul este mai eficient pe stomacul gol. Acest lucru este favorabil pentru un antrenament de dimineață, dar dacă te antrenezi mai târziu îți poți programa ultima masă cu câteva ore înainte de sală. Nu uita, pre-workout-ul îți furnizează energie, deci nu trebuie să te îngrijorezi când vine vorba de a mânca puține calorii rapide dintr-o gustare.

myprotein preworkout gym

Mai mult pre-workout înseamnă un antrenament mai bun?

Cantitatea adecvată de pre-workout înseamnă un antrenament mai bun. Nu încercați o doză mai mare decât cea recomandată.

Nu contează dacă antrenamentul este unul lung sau unul scurt, sau doar vrei să-l iei mai devreme decât este recomandată. Formulele au fost cercetate pentru a fi mai eficient atunci când instrucțiunile sunt urmate corect.

Sunt toate pre-workout-urile la fel?

Nu. Există o întreagă gamă de shake-uri care se pot lua înainte de antrenament  furnizate de  Myprotein și suplimente. În funcție de scopurile și necesitățile tale, vei găsi shake-ul perfect care îți va oferi cele mai bune rezultate.

Nu contează dacă vrei să crești în masă musculară sau ți-ar plăcea un shake bogat în calorii care să-ți alimenteze antrenamentul, ori vrei să scazi puțin în greutate și vrei un shake care să te ajute în următoarea sesiune de cardio, îți vei găsi shake-ul potrivit în funcție de scopul tău.

Dacă îți place să variezi antrenamentele, având shake-uri diferite pe care le vei bea înainte de antrenament te poate te vor ajuta în regimul tău de antrenament. Acest lucru este similar atunci când ai cantități diferite de cafeină în zile diferite.

cardio ketterbel myprotein

Sau, de exemplu, poți bea regulat cafea când ești la muncă luni. Este posibil să nu fie recomandat să aveți mai multe surse stimulatoare atunci când vă antrenați. Într-o dimineață  de sâmbătă, poate că cea mai bună idee pentru a te concentra asupra antrenamentului va fi o doză puțin mai mare de cafeină.

Ar trebui să iau shake pre-workout în locul shake-ului proteic?

Înainte de antrenament, ar trebui să iei pre-workout sau suplimente. Acestea sunt realizate special pentru a-ți furniza energie. Oricum, nu ar trebui să le consideri un substitut pentru shake-urile proteice de după antrenament. Shake-ul proteic are ca scop recuperarea și construirea masei musculare. Combinând aceste 2 shake-uri, antrenamentul tău va fi unul bun.

RealMen recomanda Myprotein.ro