Acasă Sanatate & Sport Top 5 ingrediente ce ar trebui să le cauți într-un pre-workout

Top 5 ingrediente ce ar trebui să le cauți într-un pre-workout

5
DISTRIBUIȚI

Ce este un pre-workout?

Dacă ai nevoie de un impuls înainte de un antrenament obositor la sfârșitul zilei, sau poate la începutul zilei înainte să fi avut timp să te încarci, suplimentele pre-workout sunt soluția evidentă. Dar ce este în aceste amestecuri magice, legale ce le face să meargă bine pentru tine? Ce fac ele, și ai nevoie de ele?

antrenament sfoara sala

Amestecurile pre-workout combină mai multe suplimente ce sunt orientate spre pregătirea corpului tău pentru un antrenament optim. Sună evident, corect? Dar sigur nu ai lua orbește primul lucru pe care scrie ‘pre-workout’ înainte să afli ce e înauntru?

Corpul tău are nevoie de anumite lucruri pentru a dezvolta musculatura în mod eficient. Proteinele și carbohidrații sunt unitățile de bază de construire a corpului, și chiar dacă nu ești un așa numit culturist, toată lumea de la alergători pe distanțe lungi până la halterofili au nevoie absolută de proteine să funcționeze cum ar trebui și să transforme antrenamentul în rezultate. Pe deasupra proteinelor și carbohidraților, alte lucruri sunt considerate esențiale în arsenalul multor halterofili.

Indiferent de sportul pe care îl practici sau exercițiile pe care le faci, ideea suplimentelor pre-workout este să dea un impuls de pornire și să îmbunătățească performanța. Acest lucru înseamnă niveluri de energie sporite, forță mai mare, rezistență și o concentrare mentală mai bună. 

Mypre V2 myprotein preworkout

Ingrediente Pre Workout

Cele mai comune ingrediente în suplimentele pre-workout comerciale includ creatina, cafeina și BCAA.

  1. Cafeina

Nu e același lucru cu o ceașcă de cafea în plus sau ceai să te trezească. Cafeina ca și supliment e impuls serios al sistemului tău, ce te face alert mental și fizic pentru ce te așteaptă în sală.

  1. Guarana

Extractul acestei plante e de obicei amestecată cu cafeină în băuturile energizante. Puterea conținutului ridicat de cafeină a fost corelată cu libido îmbunătățit și de asemenea un șoc al nivelurilor de energie și concentrare.

  1. Creatina

Acest supliment e un favorit în arsenalul multor halterofili. Creatina ajută la formarea adenozin trifosfatului (ATP) ce furnizează corpului energia pentru contracțiile musculare. Te ajută la creșterea și menținerea țesutului muscular.

Este dovedit că îmbunătățește perfomanța în timpul antrenamentelor de mare intensitate, perfectă pentru sprinturi și explozii de energie, ceea ce o face ideală pentru ridicarea greutăților.

  1. BCAA

Amino acizii cu catenă ramificată sunt nutrienții esențiali pe care corpul tău îi ia din mâncare. Leucina, izoleucina, și valina sunt amino acizii cheie în stimularea sintezei proteice și în regularea metabolismului proteinelor. Pe scurt, aceștia construiesc proteinele de care corpu tău are nevoie pentru creșterea și menținerea țesutului muscular.

  1. Vitamine

Pe lângă cele de mai sus, o arie de vitamine sunt găsite de obicei în multe amestecuri pre-workout. Pentru menținerea sistemului imunitar și planul tău de antrenament la timp. Acum nu mai sunt scuze să ratezi ziua de antrenament a picioarelor!

pantaloni femei antrenament myprotein

Am nevoie de pre-workout?

Deci sunt amestecurile pre-workout pentru tine? E important să ne dăm seama că nu sunt esențiale pentru un antrenament eficient. În termeni de nevoie și necesitate, proteinele, carbohidrații și apa sunt primele pe listă. Ca și în cazul multor suplimente, e o idee bunp să-ți evaluezi obiectivele de antrenament înainte să experimentezi.

Dacă mergi la sală pentru un antrenament de mare intensitate sau o sesiune de ridicări de haltere grele după o zi ocupată la muncă atunci un pre-workout sigur va fi avantajos. Prin luarea în considerare a nevoilor tale înainte de antrenament poți să îți faci o idee mai bună despre ce ai tu nevoie.

Ai putea considera să alegi ce suplimente poți lua separat. De exemplu, pentru un antrenament exploziv, creatina e foarte benefică și ai putea avea rezultate mai bune prin luarea unui dozaj separat, decât să o iei în forma amestecată.

Când compari suplimentele pre-workout, tratează eticheta recipientului precum ingredientele din mâncare și verifică ce suplimente benefice conține, cât produs este umplutură sintetică și care sunt dozele.

Take Home Message

Datorită conținutului ridicat în cafeină, suplimentele pre-workout vin cu un advertismente privind sănătatea inimii similare cu cele ale băuturilor energizante. Când folosești un supliment (ca și cu toate suplimentele) ar trebui consumat împreună cu o dietă echilbrată și să-l faci să funcționeze pentru tine, spre deosebire de a-l lua doar să fie luat.

Energia cafeinei poate duce la antrenamente foarte eficiente când ești concentrat la sală; fără, ar putea fi dificil să dormi, așa că luarea în considerare a somnului și aportul zilnic de cafeină și zahar e recomandată.

RealMen.ro recomanda MyProtein.ro