Acasă Sanatate & Sport Cele mai bune arzătoare de grăsimi & Sfaturi pentru pierderea în greutate...

Cele mai bune arzătoare de grăsimi & Sfaturi pentru pierderea în greutate pentru bărbați

145
DISTRIBUIȚI

Cele mai bune arzătoare de grăsimi & Sfaturi pentru pierderea în greutate pentru bărbați

Primul pas pentru scăderea în greutate este să vă creați un plan de nutriție și exerciții pe care să îl urmați. Dar după câteva săptămâni s-ar putea să descoperiți că progresul devine tot mai lent, iar lupta se dovedește a fi o provocare mai mare decât v-ați așteptat. În această fază, suplimentarea dietei vă poate da acel impuls necesar pentru a continua lupta cu kilogramele în plus. Vă oferim cele mai bune soluții pentru arderea grăsimilor de pe piață, plus un ghid complet de slăbire.

Cele mai bune arzătoare de grăsimi pentru bărbați

antrenament cu minge

Arzătoarele de grăsimi, cum sunt întâlnite cel mai des, sunt pur și simplu suplimente care ajută organismul să dizolve celulele cu grăsimi. Adesea, multă lume consideră că aceste arzătoare reprezintă o soluție instant de a trece peste câteva găuri la curea, fără a ține cont de dietă și exerciții. În realitate, arzătoarele de grăsimi acționează în completarea exercițiilor și a dietelor sănătoase, accelerând scăderea în greutate.

Majoritatea arzătoarelor de grăsimi acționează prin catalizarea unui proces în organism numit termogeneză, reprezentând o serie de reacții metabolice care sparg celulele de grăsimi în acizi grași. Spargerea celulelor generează căldură, de unde vine și numele de arzătoare de grăsimi.

Acestea sunt trei dintre cele mai bune arzătoare de grăsimi:

Thermopure conține un amestec de ingrediente naturale, care combinate cu exercițiile și cu o dietă echilibrată poate sprijini scăderea în greutate prin stimularea termogenezei și a metabolismului macronutrient, făcând din acest produs unul dintre cele mai bune arzătoare de pe piață.

Mythermo X-Treme&trade: conține nuci Kola pentru sprijinul scăderii în greutate și are un conținut de cafeină ridicat și o gamă variată de vitamine și minerale – reprezintă partenerul de antrenament ideal care și-a câștigat locul în topul ierarhiei suplimentelor de stimulare a pierderii în greutate.

Garcinia Cambogia se află de asemenea în topul suplimentelor datorită ingredientelor naturale dovedite că sprijină metabolismul – în plus, nu conține cafeină, fiind ideal pentru cei care nu doresc să simtă efectele cafeinei în suplimente.

vestiar antrenament

Ce înseamnă o greutate sănătoasă pentru bărbați

Aceasta poate fi o întrebare dificilă pentru oricine practică sporturi cu greutăți – în particular pentru cei cu un fizic muscular mai dezvoltat. Te poți afla în categoria celor sănătoși cu un conținut scăzut de grăsime corporală dar datorită musculaturii pronunțate poți fi considerat obez. În general, bărbaților le este recomandat un conținut de grăsime corporală între 12% și 20%

Dacă ești un bărbat cu vârstă între 25-59 ani și te consideri în medie sau puțin sub ea din punct de vedere al nivelului de activitate, următorul tabel reprezintă un ghid pentru greutatea optimă care te-ar putea ajuta.

Sfaturi pentru scăderea în greutate pentru bărbaților

Cei mai importanți doi factori pentru scăderea în greutate sunt, bineînteles, atenția acordată dietei și planul de exerciții

Antrenament pentru scăderea greutății

Dacă doriți să efectuați exerciții de rezistență și să ardeți grăsimi în același timp, atunci circuitele sunt printre cele mai eficiente soluții.

Secretul circuitelor eficiente este să le pregătiți în avans într-un mod în care să stimuleze ritmul cardiac și să-l mențină la un nivel ridicat pe o perioadă îndelungată de timp, permițând organismul scurte momente de odihnă.

Următorul secret este să implicați cât mai multe grupe de mușchi cu putință, din mai multe considerente. În primul rând, vă asigură un antrenament pentru tot organismul și astfel puteți atinge mai multe obiective. Condiționarea corpului vizează antrenarea acestuia în mișcări în vederea pregătirii pentru o performanță ridicată. Atunci când vă focusați să izolați o grupă relativ mică de mușchi în sală este posibil să nu conștientizați mușchii de stabilizare pe care probabil i-ați neglijat folosind aparatele din sală. Atunci când antrenați corpul ca pe un întreg prin circuite, sunteti siguri că ați acoperit mai multe grupe de mușchi.

Iată 3 circuite conditionale foarte eficiente pe care le puteți experimenta:

Antrenamentul 1: 2:1 Intensitate de ardere

Rația 2:1 exerciții-odihnă este des întâlnită în rândul antrenamentelor în intervale de mare intensitate, deoarece vă asigură de faptul că urmați un antrenament intens cu o perioadă minimă de odihnă. Acest antrenament este ideal dacă dorești să eviți scurtăturile și să acționezi la maxim într-o perioadă scurtă de timp.

Încearcă 30 de secunde pentru fiecare exercițiu, iar apoi după ce ai terminat circuitul, odihnește-te pentru jumătate din timpul luat pentru finalizarea circuitului. Repetați procedura pentru câte circuite puteți finaliza (10-20 minute este ideal)

Sunteți liberi să alegeți și să variați exercițiile implicate – atât timp cât alegeți exerciții care să cuprindă toate grupele de mușchi. Iată câteva idei din care să alegeți:

Sărituri Burpees
Flotări
Fandări
Genuflexiuni
Tracțiuni
Abdomene

Antrenamentul 2: Lean Burner

Acest circuit implică ridicatul de greutăți și exercițiile cu propria greutate. Pentru acest lucru, ar trebui să treceți de la primul exercițiu la următorul cu 1 minut pauză între ele și să efectuați circuitul complet de 5 ori. Pentru prima rundă, ar trebui să efectuați 12 repetări din fiecare exercițiu iar apoi să reduceți cu 1 repetare pentru fiecare rundă care urmează

Împins din culcat cu gantera
Ramat cu bara
Tracțiuni
Hang cleans
Genuflexiuni
Push press

Antrenamentul 3: Circuitul de întrecere cu inima

Acest circuit este similar cu cel precedent, combinând greutățile din sală, propria greutate și de data aceasta, un regim mai intens cu puțin mai multe momente de odihnă. Obiectivul este să implicăm cât mai multe fibre musculare putem pentru a arde mai multe calorii. Datorită seturilor și pauzelor scurte, o să mențineți ritmul cardiac destul de ridicat pe toata durata circuitului. Alegeți următoarele exerciții pentru prima rundă iar apoi repetați de 3 ori cu o pauză de 3 minute între ele.

Tracțiuni cu priză largă
Tracțiuni la paralele
Flotări cu priză îngustă
Fandări alternative
Împins din picioare cu bara deasupra capului / Military press
Abdomene
Battle ropes (30 secunde)
Sprint (30 secunde)

surse de grasimi si carbohidrati

Planuri alimentare pentru scăderea greutății

Bineînteles, dieta joacă un rol foarte important pentru nivelul de grăsimi al organismului. Pentru unii, ”dietă” este un cuvânt de care se feresc ce poate însemna orice de la foamete până la trenduri de modă de scurtă durată. Ce vrem noi să spunem este că dieta înseamnă nutriție – combustibilul pe care-l consumi pentru a face organismul să funcționeze așa cum ar trebui. Obezitatea vine ca un efect al consumului mai mare de calorii decât al celor arse.

Nutriția înseamnă alegerea planului de dietă potrivit pentru tine, începând cu cea mai importantă întrebare: o sa fii în stare să urmezi acest plan cu strictețe pe parcursul următoarelor săptămâni? Întreabă-te dacă:

Este sustenabil? Dieta nu este un lucru pe care să-l faci o singură dată. În timp ce anumiți oameni urmează o dietă pentru a fi în formă pe parcursul vacanței sau pentru o anumită perioadă din viitor, un plan nutrițional haotic vă poate afecta metabolismul și într-un final, să crească greutatea corporală.

Îmi pot permite? Din nefericire, bugetul contează. Nu este întotdeauna posibil să ne abonăm la servicii care ne livrează acasă mâncarea potrivită. Prin alegerea potrivită a listei de cumpărături putem depăși acest obstacol. Astfel, știm exact conținutul nutrițional al fiecărui produs pe care-l adăugăm în coș și putem controla mai ușor ce alimente includem în dietă.

O să se potrivească stilului meu de viață? Nu este vorba de căutatul scuzelor precum ”nu se potrivește stilului meu de viață”. Dar dacă ești dispus să urmezi o dietă scăzută în carbohidrați, bogată în grăsimi sau bogată în proteine, atunci trebuie să te întrebi dacă o să se potrivească rutinei tale zilnice. Dacă sunteți o persoană activă și vă antrenați regulat, grăsimile și carbohidrații sunt elemente la fel de importante pentru sănătate așa cum sunt proteinele. Trebuie doar să vă dați seama de ce aveți nevoie și cum să echilibrați nutrienții pe care î-i consumați și exercițiile pe care le faceți.

RealMen.ro recomanda Myprotein.ro