Acasă Sanatate & Sport Cum să îmbunătățiți circulația | Suplimente pentru creșterea fluxului sanguin

Cum să îmbunătățiți circulația | Suplimente pentru creșterea fluxului sanguin

105
DISTRIBUIȚI

Sistemul dvs. vascular este responsabil pentru pomparea sângelui care transportă oxigenul din inimă în întreg corpul prin artere. Când oxigenul este folosit pentru numeroasele întrebuințări în organism, sângele curge prin vene în plămâni pentru a colecta mai mult oxigen și astfel circulația sângelui continuă.

bluza mulata alba myprotein

Dacă fluxul de sânge este limitat într-un fel, sângele devine incapabil să ajungă la inimă, plămâni sau alte puncte ale corpului în care oxigenul pe care îl transportă este necesar, iar acest lucru poate duce la probleme de sănătate. Blocarea arterelor și îngroșarea pereților arterelor cu depuneri de grăsimi sunt doar câteva dintre efectele care pot afecta circulația sanguină.

Din această cauză, stilul dumneavoastră de viață poate avea un efect semnificativ. Consumul alimentelor bogate în grăsimi, a alimentelor procesate și fumatul pot duce la acumularea de depozite de grăsimi menționate mai sus și la slăbirea arterelor. Probleme cu sistemul dumneavoastră circulator pot apărea, de asemenea, în mod natural la persoanele în vârstă.

Ce probleme de sănătate se pot dezvolta ca urmare a unei circulații slabe?

Tromboza venoasă profundă (DVT) presupune coagularea sângelui în venele piciorului. Coagularea poate fi cauzată de deshidratare survenită în urma zborului cu avionul sau a vătămării venelor. DVT necesită asistență medicală imediată. Dacă se formează cheaguri, acestea se pot muta în plămâni, provocând o embolie pulmonară.

Angina vă afectează inima. Acesta apare din cauză că mușchiul inimii nu este alimentat cu suficient oxigen datorită arterelor îngroșate și se caracterizează printr-o durere în piept. Un blocaj mai sever poate provoca un atac de cord.

myprotein streching exercices

Ce suplimente vă ajută la circulație?

Niacina

Aceasta este o vitamina B care îmbunătățește circulatia sangelui. Puteți obține toată niacina de care aveți nevoie din surse alimentare, inclusiv pește, cereale, semințe și nuci. Niacina joacă un rol important în scăderea nivelului de colesterol rău din corpul dumneavoastră. Niacina este adesea recomandată pentru a gestiona și a preveni ateroscleroza, o afecțiune care împiedică întărirea arterelor și îngreunează circulația sângelui.

Vitamina E

Vitamina E oferă corpului o mulțime de beneficii pentru sănătate, dar în ceea ce privește sistemul dumneavoastră circulator, aceasta vă poate ajuta să vă măriți diametrul vasele de sânge și astfel, circulația sângelui este îmbunătățită. Corpul dvs. utilizează de asemenea vitamina E pentru a produce celulele roșii din sânge. Printre sursele alimentare naturale se regăsesc fructele, uleiul vegetal și nucile.

Acidul Ascorbic (Vitamina C)

Acidul ascorbic sau vitamina C sunt esențiale pentru o bună stare de sănătate. Ateroscleroza menționată mai sus poate fi cauzată de lipsa acidului ascorbic în dieta dumneavoastră. Acest lucru poate determina formarea de plăci în vasele de sânge, având un efect negativ asupra fluxului sanguin. Vitamina C vă ajută, de asemenea, să vă mențineți arterele flexibile. Sursele dietetice de vitamina C includ fructe și legume, precum broccoli, spanac, salată verde și varză de Bruxelles.

flotari in maieu myprotein

Vitamina K

Această vitamină neprețuită este esențială pentru coagularea sângelui și o lipsă de vitamina K poate duce la hemoragii. Utilizarea mai multor vitamine K poate reduce riscul de sângerare asociat bolii hepatice și sindromului de malabsorbție. Printre sursele alimentare de vitamina K regăsim varza, spanacul, sparanghelul și ceaiul verde.

În timp ce vitamina B este în general considerată unul dintre cele mai bune suplimente pentru îmbunătățirea circulației, L-arginina, curcumina și acizii grași omega-3 sunt de asemenea în top. Suplimentele esențiale de acizi grași sunt în general recomandate datorită capacității lor de a reduce riscul bolilor de inimă.

Acizii grași esențiali Omega 3

Omega 3 se evidențiază prin reducerea nivelurilor de colesterol LDL (rău) în timp ce crește nivelul de colesterol HDL (bun) din corpul dumneavoastră. Acizii grași Omega 3 contribuie la reducerea riscului de formare a cheagurilor de sânge prin subțierea vaselor, reducerea tensiunii arteriale și încetinirea acumulării plăcii în arterele dumneavoastră.

Curcumina

Curcumina este ingredientul activ din turmeric, ingredientul regăsit în curry. Ajută la prevenirea formării cheagurilor de sânge și la reducerea acumulării plăcii în arterele dumneavoastră.

L Arginină
Arginina este un aminoacid care se transformă în oxid nitric, un neurotransmițător care poate îmbunătăți circulația.

echipament negru pe corp femei

Scoarța de pin

Suplimentele din coajă de pin conțin picnogenol, care ajută la menținerea trombocitelor din sânge, contribuind la reducerea riscului de accident vascular cerebral si TVP.