Acasă Sanatate & Sport Omega 3 si Alzheimerul | Alimente benefice pentru creier

Omega 3 si Alzheimerul | Alimente benefice pentru creier

81
DISTRIBUIȚI

Un studiu științific a descoperit că omega 3 ar putea să combată Alzheimerul și demența. Sunteți deja în lupta împotriva acestora dacă aveți o porție potrivită de pește sau un supliment cu omega 3.

Studiul a descoperit că este foarte eficient dacă mâncăm pește de 2 ori pe săptămână, cu fructe de mare care prelungesc funcția mentală îmbunătățind circulația sângelui către creier. În studiu se mai găsește și informația că uleiul de pește combate această boală.

omega vegan myprotein

Alt studiu a descoperit că demența este probabil cea mai mare frică a oamenilor. În jur de 850.000 de oameni trăiesc cu boli cerebrale în Marea Britanie.

Oamenii de știință americani spun că acizii grași polinesaturați îmbunătățesc cantitatea de sânge în zonele creierului care reprezintă cheia pentru învățat și memorat.

Studiul a prezentat participanții divizați în 2 grupe, fiecare consumând o cantitate mare sau mică de omega 3. Analizele au fost realizate pe 128 de regiuni ale creierului ale fiecărui voluntar care a efectuat teste pentru a măsura abilitățile mintale.

Profesorul Daniel Amen al Clinicii Amen din Costa Mesa, California a spus: “Acest studiu este foarte important deoarece arată o legătură între nivelurile scăzute de acizi grași omega 3 și reducerea circulației sângelui creierului către zonele importante pentru memorat, învățat, depresie și demență“.

somon paste myprotein

Ce este Omega 3?

Omega 3 este un acid gras esențial provenit din uleiul de pește care este bogat în AEP (acidul eicosapentaenoic) și ADH (acidul docosahexaenoic). Corpul uman poate să transforme ALA în AEP și ADH pentru a fi utilizate într-o oarecare măsură, dar nu poate fi la fel de eficient ca AEP-ul și ADH-ul provenit direct din surse alimentare. Este unul din motivele pentru care experiții recomandată consumarea peștelui prins în sălbăticie de câteva ori pe săptămână din moment ce fructele de mare sunt natural boate în AEP și ADH.

Oamenii nu pot sintetiza omega 3 și este esențial să fie consumat prin surse alimentare.

Studiul sugerează că doar câteva schimbări în dietă pot avea un efect considerabil în funcționarea și sănătatea creierului.

pastile ulei de peste

Deficiența de Omega 3

Studiile anterioare au arătat legăturile dintr-o dietă bogată în omega 3 și un risc scăzut de demență, cu alimente din bucătăria mediteraneană care sunt recomandate pentru sănătatea generală.

Alimentele care au un conținut bogat de omega 3, în orinde sunt – macroul somonul, uleiul de ficat de cod, heringul, tonul, pește alb, sardinele și hamsiile.

Dacă dorești să adaugi omega 3 în dieta ta prin câteva moduri noi poți opta pentru somon, macrou sau pește afumat pentru cină și gălbenușuri de ou.

Multe fabrici de produse lactate, de carne și carne de păsăre încorporează acum niveluri mai ridicate de omega-3 deoarece acestea se adaugă la hrana animalelor.

Ca și uleiul de pește, sunt multe alte surse alimentare pentru a-ți atinge doza recomandată de omega 3. Nu vă îngrijorați, vegetarienilor. Nucile, semințele de chia, semințele de in, semințele de cânepă, natto și gălbenușurile de ou sunt și ele bogate în omega 3.

Deficiența de omega 3 poate avea si alte riscuri cum ar fi – inflamațiile, un risc crescut în apariția bolilor inimii, colesterol crescut, alergii, crampe și dureri musculare, tulburări digestive și depresie.